Το περιεχόμενο της τηλεόρασης ως βασικός παίχτης ανταγωνισμού στις τηλεπικοινωνίες...

"Μολών λαβέ του επιχειρείν παράλληλα μέσω της ζώνης Clarke, της ευρυζωνικότητας και άλλου τύπου πλατφόρμες"...
Με φοβικά σύνδρομα δεν μπορούν να συνεχίζονται οι επενδύσεις στις τηλεπικοινωνίες, κάποιοι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι επένδυσαν γρήγορα και με επιτυχία στο τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω δορυφόρου (ακόμη και σε περιόδους μη σταθερού οικονομικού περιβάλλοντος) και σήμερα γεύονται τα "εν μέρει θετικά αποτελέσματα τους", αφού πλέον η συνδρομητική τηλεόραση θεωρείται ως βασικός παίχτης ανταγωνισμού και επιβίωσης στις τηλεπικοινωνίες...
Nicolas A.

Κάποιοι άλλοι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι στόχευσαν στη σίγουρη επένδυση τύπου funds "περιμένοντας στη γωνία για να κερδοσκοπήσουν από τις αστοχίες των άλλων", οι οποίοι από τη μια αγόρασαν το περιεχόμενο ως μια σωστή κίνηση για το μέλλον, από την άλλη "ίσως το αγόρασαν πολύ ακριβά σε μια εποχή περιτυλίγματος ανάπτυξης (2008), που σύντομα θα ξεφούσκωνε"... Όμως ο χρόνος μετρά αντίστροφα και οι συνδρομητές μέσα στη κρίση δεν μπορούν να περιμένουν τις "δυστοκίες των επενδύσεων, `η τις ρυθμιστικές αρχές περί δίκαιου ανταγωνισμού", αλλά γίνονται όλο και περισσότερο απαιτητικοί και ζυγίζουν τα + συν (+) και τα πλην (-) των παρεχόμενων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, που πλέον θα πρέπει να περιλαμβάνουν παράλληλα ελκυστικό και αξιόλογο τηλεοπτικό περιεχόμενο!
Ψάχνοντας στην Ευρώπη θα δούμε μεγάλες δορυφορικές πλατφόρμες, αλλά και μητρικούς ομίλους κινητής τηλεφωνίας, που αναζητούν απεγνωσμένα τηλεοπτικό περιεχόμενο σε μια αγορά που έχει κορεσθεί και επενδύουν στις ευρυζωνικές πλατφόρμες, αλλά και αντίστροφα οι ευρυζωνικές και καλωδιακές πλατφόρμες αναζητούν την αύξηση της συνδρομητικής τους βάσης και μέσω της ζώνης Clarke...
Στη χώρα μας εάν ξεπεραστούν τα φοβικά σύνδρομα, εκ του αποτελέσματος οι επενδύσεις στη ζώνη Clarke δείχνουν να κερδίζουν έδαφος και τίποτε δεν μπορεί να εμποδίσει τα πλάνα ανάπτυξης ακόμη μιας αξιόλογης και εκ νέου συνδρομητικής πλατφόρμας μέσω δορυφόρου, αφού υπάρχει άφθονη χωρητικότητα αναμεταδοτών εν όψει ήδη ενεργών, αλλά και υπό εκτόξευση νέων δορυφόρων. Έτσι μια πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου απαιτεί και χρειάζεται ένα "Μολών λαβέ του επιχειρείν παράλληλα μέσω της ζώνης Clarke, της ευρυζωνικότητας και άλλου τύπου πλατφόρμες"...